Nowohoryzontowa retrospektywa tego pana za nami, więc zakładam wątek przeznaczony na rankingi jego filmów. U mnie jest tak:
1. Ne change rien - 8
2. Pochód młodości - 7
3. Koń Forsa - 7
4. W pokoju Wandy - 6
5. Krew - 6
6. Dom z lawy - 6
7. Kości - 6
+
Stan świata - 6
Wspomnienia - 4
(w obu segmenty Costy...