ronjeremy7 9 za "Inside Llewin Davis" , "No country..", "Fargo", "Big Lebowski", "Człowiek, którego nie było", "Poważny człowiek", "Tajne przez poufne", "Barton Fink" w kolejności przypadkowej. Trochę surowy jestem : )
Rzadko się zdarza żeby ktoś stworzył tak wiele genialnych filmów.